Каталог статей

Платное размещение статей
Всего статей: 662
Всего пользователей: 599605
О каталоге Правила каталога Как написать статью Контактные данные Как работать с каталогом

Конкурентна стратегія

13 января 2017

Глобальна стандартизація може зберегти маркетингові та виробничі витрати, але багато хто стверджує, ті заощадження можуть відбуватися за рахунок довгострокових прибутків.

Компанії наймають консалтингові фірми, щоб допомогти їм у розробці загального підходу до їх ринку. Це, як правило, називається "стратегічний консалтинг." Консалтингові фірми допомагають компаніям з такої діяльності, як розробка корпоративного бачення, підвищення ефективності використання ресурсів, або розробці маркетингових підходів. Багато компаній, особливо в високо конкурентних галузях, вважають за доцільне найняти консультантів по стратегії для того, щоб дати більш раціональної основи в підході до своїх клієнтів.

Продукти

Одним з важливих аспектів цього виду консалтингу є ідея "фокуса продукту." Іноді це називається "інші продукти" або "диференціація продукту." Незалежно від назви, ідея та ж. Консультанти внесені з метою надання допомоги у виробництві, планування і маркетингу продукції компанії. Справа в тому, щоб створити продукт, який явно відрізняється від інших - або, принаймні, на ринок це таким чином. Наприклад, зубні щітки, здається, все дуже схожі, але багато компаній існують, які продають їх. Це той випадок, коли диференціація продукту стратег може допомогти зубну щітку компанії, щоб створити унікальну форму цього дуже загальний елемент, який принаймні, здається відрізняється від або вище за інших.

Ресурси

Оптимізація використання ресурсів є важливим напрямом стратегічного консалтингу. Багато компаній мають ресурси, як з точки зору капіталу і людської праці, які або не використовуються або використовуються неефективно. Консалтингова компанія може бути найнятий, що буде робити повний аналіз капіталу компанії, то викладу рекомендації, які дозволили б більш раціонального і ефективного використання цих уже наявних ресурсів. Простим прикладом є ідея про те, що вантажівка доставки ніколи не повинен працювати порожнім. Вантажівка може зазвичай покинути фабрику, щоб зробити поставки, а потім диск назад на завод порожній. Консалтингова компанія може допомогти у використанні цих вантажівок, так що вони роблять продуктивний транспорт як і з розподільного центру як спосіб більш ефективно використовувати вже існуючий ресурс.

Ринки

Аналіз ринку є ще одним важливим компонентом конкурентного консалтингу підходу. У цьому випадку, консалтингова компанія зосередить свої дослідження на потребах і бажанні конкретного клієнта демографічної бази, такі як вікова група, етичної групі, або групі доходів, що відрізняє її від інших сегментів потенціалу ринок. Одним з важливих кроків є встановлення того, як ці люди витрачають гроші. Брендінг території, ще один крок, щоб з'ясувати, які види маркетингових послуг вони зрозуміють. Компанія може адаптувати свою кампанію, щоб виграти цей ринок підмножина.

Разместил: megainfocomua
Просмотров: 135